.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بلیط هواپیما تهران شیراز یکی از پر ترافیک ترین پروازها در کشوراست که معروف به پرواز تهران شیراز است اما دلیل آن چیست، ‏شیراز از آن شهرهاست که طرفدارانش محدود به ایرانی ها نمی شود و گردشگران زیادی آرزو دارند تا این شهر باستانی و زیبا را ‏از نزدیک ببینند. بسیاری از توریست ها هم که قبلا در فرصتی به شیراز سفرکرده اند، دلایل زیادی دارند تا همچنان بخواهند خاطرات ‏خوش سفرشان به این شهر را تکرارکنند. شیراز، شهری با بوی سرمست کننده بهارنارنج است که وسوسه همیشگی برای رزرو بلیط ‏هواپیما و سفری چند روزه محسوب می شود. بلیط هواپیما تهران شیراز آس چارتر بهترین انتخاب برای شماست

 

 



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : جمعه 20 خرداد 1401
.

گاهی اوقات پس از این که بلیط هواپیما خریدید و قبل از سفر به دلایل مختلف ممکن است سفر شما کنسل شود یا از رفتن پشیمان شوید. خوشبختانه در مورد بلیط هواپیما این مزیت وجود دارد که در بیشتر مواقع می توانید با برگشت بخشی از پول، بلیط خود را استرداد کنید. البته این موضوع برای بلیط های چارتری و سیستمی متفاوت است. بلیط های سیستمی به جز مواردی خاص قابل استرداد هستند. میزان درصد جریمه و بازگشت پول با توجه به کلاس نرخی و کلاس پروازی بلیط هواپیما، متغیر است. اما پروازهای چارتری عموما غیرقابل استرداد هستند ولی اگر بلیط هواپیما مشهد اهواز آس چارتر خریده اید می توانید با پشتیبانی آس چارترتماس بگیرید تا امکان استرداد را از چارترکننده استعلام بگیریم.



:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : یک شنبه 15 خرداد 1401
.

در مسیر هوایی تهران به مشهد پروازهای زیادی با قیمت‌های متفاوت وجود دارد، پرواز های اکونومی که معمولا قیمت مصوب دارند و ارزان تر اند، بلیط‌های چارتری و بلیط ‌های لحظه آخری و پروازهای بیزینس کلاس که امکانات و خدمات بیشتری داشته و هزینه بالاتری دارند. طبق جدول نرخی که انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در آذرماه 1400 تعیین کرده‌اند، البته این قیمت برای پروازهای اکونومی است و شامل پروازهای بیزینس کلاس نمی ‌شود و همچنین امکان تغییر در این برنامه وجود دارد بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد باید زمان حرکت خود را در سایت وارد کرده و قیمت دقیق بلیط‌ها را بررسی و مقایسه کنید. قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای کودکان معمولا نیم بها محاسبه می‌ شود.



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آرمیتا تور
ت : جمعه 13 خرداد 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی